ظهور

همه منتظر او هستیم

ظهور

همه منتظر او هستیم

امام زمان (عج) مهربان تر از همه

امام مهربان امام زمان عج

امام عصر سلام الله علیه مهربان ترین اند

از مصادیق غربت امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) این است که آن وجود سرار مهر و رحمت را، مرد خون و کشتار معرفی کرده‌اند. تا آن جایی که حتی برخی دوستداران حضرت نیز دائما از شمشیر آن جناب و گردن‌هایی که با آن شمشیر زده خواهد شد، سخن بر زبان می‌رانند. گویا بناست آن حضرت تمام گنهکاران را از دم تیغ بگذرانند.(لطفا ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.)

 در یک برنامه رادیویی راجع به حضرت ولی‌عصر (سلام الله علیه) شنیدم که در یکی از مدارس تهران راجع به مسئله‌ی ظهور نظر سنجی به عمل آمده است. هفتاد درصد از دانش‌آموزان اظهار داشتندکه دوست ندارند امام زمان‌ سلام‌الله‌علیه بیاید! و در پاسخ به این سوال که چرا تمایل به آمدن حضرت را ندارید، گفته اند: به خاطر این که اگر امام زمان سلام‌الله‌علیه بیاید گردن ما را خواهد زد.
اینجاست که باید بر غربت امام زمان سلام‌الله‌علیه خون گریست و در این مصیبت گریبان چاک نمود. آیا غربتی بالاتر از این متصوّر است؟ امام مهربانی که نه تنها دوستان و محبان او، که دشمنانش به برکت ایشان زنده‌اند، نفس می‌کشند و روزی می‌خورند، امام مهربانی که به شیعیانش از پدر دلسوزتر، از مادر مهربانتر و از برادر صمیمی‌تر است، امام مهربانی که خدای متعال ایشان را «رحمةٌ للعالمین» لقب داده است،
امام مهربانی که قرار است با آمدنش اشکی از گوشه‌ی چشم یتیمی نچکد، کسی رنج گرسنگی نکشد، دردمندی از درد ننالد، گرفتاری در حبس نماند، بدهکاری از پرداخت قرض خویش عاجز نباشد، انسانی گوشه‌ی خیابان نخوابد، سفره‌ای بدون نان نماند، ریشه‌ی ظلم و حرص و کینه را بخشکاند، امام مهربانی که بناست انتقام مظلومین و ستمدیدگان تاریخ را بستاند، امام مهربانی که قرار است غم‌ها را پایان، دردها را درمان،‌ نابسامانی‌ها را سامان بخشد...((شمشیر به دست و خونریز )) معرفی کردن ایشان، جنایتی بزرگ و گناهی نابخشودنی است.
البته ما در صدد انکار قیام آن حضرت با شمشیر نیستیم، روایات متعدد بر این امر تاکید کرده‌اند اما به یقین شمشیر ذوالفقار امام عصر(عج) و قوه‌ی قهریه‌ی آن جناب، مختص کسانی است که در طول تاریخ پای بر حلقوم عدالت فشرده‌اند، خون مظلومان و بی‌پناهان را به شیشه کرده‌اند، به روی اولیای الهی تیغ کفر و عناد کشیده‌اند و جز زبان زور، منطق دیگری نمی‌شناسند.

منبع:وبلاگ دوست عزیزمون محمدآذرکارکه آدرس وبلاگش تو عکس نوشته

یاعلی

  • حسین سلیمانی

نظرات  (۱)

  • محمد آذرکار
  • خدا قوّت ، ممنون که مطالب مربوط به حضرت رو نشر میدهید.
    یا مهدی مدد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی